Pagini

duminică, 25 iulie 2010

Lupt..


Lupt..in pofida faptului ca fortele nu-mi sunt tocmai proaspete
Chiar stiind ca tot ce a fost a fost in van si nimic nu are acum nici o valoare
Sunt foarte multumita de cea care sunt astazi,25 iulie 2010
Am aspiratii mari si stiu ca pentru a le vedea indeplinite trebuie sa lupt
Daca m-ati intreba care este cea mai grea lupta a vietii mele as spune una:aceea cu mediocritatea.Urasc mediocritatea.si lupt, pentru a o vedea invinsa.Asa cum am mai spus..nu sunt oricine.Asta sunt eu si vreau ca lumea sa ma cunoasca cum sunt cu adevarat si nu superficial.Dupa parerea mea,inteligenta nu consta in aceea ca reusesti sa faci o impresie buna profesorilor si ai note bune la biologie.Asta nu e nici pe departe inteligenta si ma indigna faptul ca sunt dati drept exemple niste copii care chiar nu sunt destepti in adevaratul sens al cuvantului.Scriu asta pentru a-i razbuna pe cei care valoreaza mult mai mult de atat doar ca nu-i pasioneaza obiectele penibile din programa romana.Eu aspir la o inteligenta spiritula la care sper sa ajung candva..keep in touch.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu