Pagini

miercuri, 7 iulie 2010

Deprimant..

Cu noile taieri de salarii si marirea TVA-ului,Romania nu mai e o tara asa prospera si situatia economica actuala ma face sa ma intreb daca asta este tara in care vreau sa traiesc in continuare.Nu prea cred.Si faptul ca eu si copiii mei vom munci pentru a plati datoriile pe care Romania le face acum la FMI,nu prea ma incurajeaza.
M-am gandit foarte serios sa ma mut in Germania si lucrul acesta nu are neaparat legatura cu faptul ca germana e limba vietii mele ci si cu faptul ca este printre primele tari care nu au probleme cu aceasta criza.
Deci acum ma gandesc la viitor.Inca ma gandesc..Asa..ma gandesc la ce profesie o sa practic..m-as face procuror(nu DIICOT).Dar asta presupune sa fac iar faculatatea la ei deoarece legislatia nu e aceeasi..si sa o fac de 2 ori nu-mi convine-din aceasta minunata ipoteza rezulta sa fac facultatea direct in Germania.-
Ar trebui sa stau departe de casa inca de la varsta frageda si nu prea ma incanta:-s
Sa ma stabilesc acolo va fi mai greu decat mi-am imaginat..dar in acesti 4 ani am timp sa ma gandesc la viitor..sper ca pana atunci ca voi cunoste toate tainele germanei si:cu Dumnezeu inainte!
Tot ce stiu este ca indiferent de circumstante voi incerca sa caut sa plec din tara asta cat mai repede cu putinta caci nu platesc eu pentru prostia celor care ne conduc.
Pupici la toata lomea.

2 comentarii: