Pagini

miercuri, 30 iunie 2010

Make a wish..

Da,este adevarat:mi-e frica de moarte sa imbatranesc si cu cat filele citite din cartea "Dragostea nu moare" de Maitreyi Devi se inmultesc,constatarea aceasta ma inspaimanta.
In acest roman este vorba despre idila dintre autoarea de mai sus si apreciatul nostru poet,Mircea Eliade.Ca raspuns al cartii "Maitreyi" de Mircea Eliade,autoarea a creat aceasta carte cu scopul de a relata faptele intamplate din perspectiva ei.
E uimitor cat de repede se risipesc anii unui om;de aceea vreau sa raman toata viata asa.Stiu ca timpul nu rasare,nu apune,nu are inceput sau sfarsit,dar chiar nu vreau sa am niciodata parul carunt;dar cu cat realizez ca acest lucru este imposibil,devin aidoma unei pasari cu aripile frante ce se prabuseste la pamant.
Si nu pot face nimic sa impiedic lucrul acesta..anii trec si eu zac absenta,plutind cu sarmana ambarcatiune a existentei de fiecare zi..Asa ca in ciuda faptului ca nu imi pot invinge teama cea mai mare,vreau sa am parte de iubirea aceea magica,de copiii cei mai frumosi din lume si de o cariera onesta...pentru ca indiferent de trup,macar sufletul meu va ramane mereu asa cum este acum..
Asta este dorinta mea..
Pupici la toata lomea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu