Pagini

joi, 17 iunie 2010

Corigenta

Dar de cate ori incercam sa citesc primul capitol,descopeream ori ca tabla de algoritmi nu e la indemana,ori creionul nu e destul de ascutit,ca fereastra scartie,ca nu mi-am asezat comod picioarele,ca gulerul de la camasa ma supara,ca hartia de pe masa e patata,ca praful de pe iconita nu a mai fost sters de duminica trecuta,ca s-a uscat cerneala in calimara,ca n-are sa-mi ajunga hartia ș.a.m.d.-Haide,domnule!|ma rastii eu catre mine insumi.Pana seara citisem 27 de pagini si imi mai ramasesera 191 Aceasta pentru ca la la 4 m-am dus sa fc dusul rece;la 5 si jumatatate m-am convins ca sufar de foame;la 6 am citit o revista;la 7 mi s-a facut sete;la 7 si un sfert am constatat ca mi s-a rupt creionul;la 7 jumatate am devenit melancolic auzind ciripitul pasarilor;la 8 m-am socotit persecutat iar la 9 m-am culcat cu gandul de a nu fi surmenat.A doua zi dimineata am pus ceasul la 6 cu scopul de a invata pentru examenul la matematica ce avea sa decida daca raman corigent sau nu.Si atunci am hotarat ca am de gand sa invat temeinic matematica.Am sa invat la vara.Am destul timp.E chiar foarte înteleapta hotararea mea:sa invat la vara.Astfel anul acesta,-ca intotdeauna-raman corigent.
PS:extras din cartea [favoritului meu..M.E.] "Romanul adolescentului miop" dar am suprimat putsin din textul original.
[am luat ambele examene de bilingv]Pupici la toata lumea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu