Pagini

luni, 14 iunie 2010

Prietenul meu in vara


Ieri am avut ocazia sa cunosc pe cineva special,fata de care ma simt destul de intrigata.Adevarata maniera de a studia comportamentul uman,se realizeaza prin cunoasterea celor mai felurite individualitati.În momentul in care vorbea despre lucrurile care îi fac placere,ochii lui capatau o expresie atat de visatoare,încat s-ar fi putut crede ca foloseste droguri(daca sobrietatea lui exemplara si morala a vietii sale nu mi-ar fi demonstrat stupiditatea unei astfel de supozitii).Faza în care surpriza mea a ajuns la paroxism a fost aceea ca,nu pune pret pe lucrurile cu adevarat importante cum ar fi explicatia sistemului solar la care el mi-a raspuns:"Îmi spui ca pamantul se învarte in jurul soarelui;sa se invarta si in jurul lunii daca acest lucru îi face placere.În ceea ce ma priveste nu-mi pasa deloc iar pentru treburile mele cu atat mai putin".(PS:am vrut sa-l intreb care sunt treburile lui,dar ma stanjenea ideea d a-l obliga la confidente.)oare ce mister ascunde?Viata fiecaruia nu este decat un lung lant de inele din care,daca poti cunoaste un singur inel,reconstituirea intregului devine posibila.Aplicand o veche teorie,examinand unghiile,mansetele hainelor,pantofii,degetul mare aratatorul si marginile camasii imi va permite obtinerea unui rezultat destul de clar.Examinarea a fost atat de sumara încat cu greu mi-a venit sa cred ca a fost si minutioasa.Concluzia?Te cunosc mai bine decat crezi...Ohh yeh!..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu