Pagini

marți, 17 august 2010

Libertate ingradita de remuscari


Simti fiorii aceia?..care-ti strabat sira spinarii si nu te lasa deloc in pace-aceia sunt fiorii dragostei-.Oare de ce nu pot fi nici macar acum dezinhibata?Nu ma pot dezgoli complet in fata ta.Exista o perdea de conventii sub care am ascuns senzualitatea profunda.
Ce ne retine?De ce nu putem pur si simplu sa apucam sticla de vin,sa o luam la goana spre tarm,sa ne aruncam pantofii din picioare si sa ne bucuram fara remuscari de libertate?
In acea evindenta trepidatie tu imi spui jovial:"Multumesc".Nu,eu iti multumesc.Pentru tot.Si mai ales pentru rasariturile petrecute impreuna in care ceata se ridica dezvaluind treptat copacii din apropiere si portiuni ale marii de argint.
Totusi nu pot sa fac abstractie de furia ce ma cuprinde cand ma gandesc ca nu pot fi fericita pe deplin.In sfarsit fara restrictii,dar parca ceva lipseste si nu stiu ce este acel "ceva".E ca si cum am scapat dintr'o colivie si am intrat intr-una noua.
In orice caz,imi pare rau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu