Pagini

duminică, 9 mai 2010

that's the way i am..


Am inceput sa privesc lumea asa cum este ea de fapt:cu bune,cu rele.Cunoscandu-ma din ce in ce mai mult,am observat ca fac parte dintr-o tipologie diversa de adolescenti si am sa relatez imediat de ce cred acest lucru:
-vreau sa ma cunoasca lomea asa cum sunt eu de fapt..chiar vreau asta.
-mi'am promis ca atunci cand voi fi in varsta,nu voi purta batic.
-vreau sa o flocai pe Jessica Biel.
-Impreuna cu cativa prieteni am spart o scoala(ce-i drept,cea de la bunicii mei)
-ocazional sunt narcisista.
-daca as afla ca sunt adoptata,nu as incerca sa aflu cine sunt adevaratii mei parinti.
-lectura constituie pt mn o placere dar totodata si o necesitate.
-sunt un "racusor" cu "d" in fata.
-cred cu tarie ca justin timberlake va fi sotul meu\:d/..dar daca nu se poate..si Enrique Iglesias/Robert Pattinson este bun.
-nu-mi place sa imi fac poze:|
-vreau postere si pe tavan.
-nu simt nevoia sa am un iubit.
-nu folosesc pronumele nehotarat "niste".
-ador scrisorile cu toate ca acum exista alte cai de comunicare.
-misiunea vietii mele este sa o intalnesc pe Beyonce!
-imi place Michael Jackson!!!!!
-consider ca germana este o limba care se pliaza perfect pe pesonalitatea mea.
-cred in prietenie la prima vedere.
Pupici la toata lomea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu