Pagini

duminică, 9 mai 2010

cum vad eu iubirea?..simplu..

ANTE-SCRIPTUM: Ti-as fi recunoscator daca ai citi acest post ascultand melodia asta:http://www.youtube.com/watch?v=VTxnqUhhlIY
Nu de mult am facut la religie virtutile si se spune ca dintre toate(nadejdea,milostenia,smerenia,etc)cea mai importanta si cea mai mare este dragostea...
[iubire]este un cuvant scurt dar cuprinde totul:trupul,sufletul,viata,intreaga fiinta.Dragostea ia nastere atunci cand doua singuratati se apropie una de alta,se protejeaza si se alina reciproc.
Asadar:trup si suflet:-?am sa va dau ex din carti caci nu am ajuns la adevarata iubire.
1)TRUP:ca si in ''Maitreyi'' de Mircea Eliade,nevoia trupeasca vine de undeva din interior si posesia trupului cel iubit este dovada cea mai clara ca te simti in siguranta.Atat Allan cat si Maitreyi,au simtit aceasta nevoie si exteriorizandu-si-o,si-au concretizat sentimentele mai bine decat ar fi putut-o face un miliard de cuvinte..
2)SUFLETUL:protagonistii cartii ''La rascuce de vanturi'' de Emily Bronte,traiesc o poveste pasionala de dragoste ce isi are radacinile inca din copilarie si pana in prezent.
Iata cum suna declaratia lui Chaterine in legatura cu sentimentele ei pentru Heathcliff:''Eu nu-ti pot talmaci asta in vorbe.In aceasta lume,marile mele suferinte,au fost suferintele lui Heathcliff,le-am vazut si le-am simtit pe toate de la inceput.Unicul gand al vietii mele este el.Daca totul ar pieri si n-ar ramane decat el,eu as continua sa exist;iar daca totul ar ramene si el ar fi nimicit,universul s-ar transforma intr-o uriasa lume straina mie si mi s-ar parea ca nu mai fac parte dintr-insa.iubirea mea pentru el e asemeni stancilor eterne de sub pamant, nu prilej de incantare ci necesitate.Eu sunt Heathcliff.El e mereu,mereu in mintea mea,nu ca o placere,asa cum nici eu nu sunt intotdeauna o placere pentru mine insami;ci ca propria fiinta.''Asadar,dupa acest minunat citat,nu e iubirea cel mai minunat lucru dintre toate?Aceasta ne face oameni mai buni,mai dispusi sa lasam de la noi.In viata de zi cu zi sunt doar eu cu mine insami,sunt de parere ca atunci cand te indragostesti,universul se invarte in jurul meu(la fel ca inainte)dar si al persoanei iubite..
Pupici la toata lomea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu